Social media to genialne narzędzie promocji i sposób na dotarcie do nowych konsumentów. Aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał, warto odpowiednio przygotować profil.

Elementy, których nie może zabraknąć na firmowym koncie:

  • perfekcyjne bio;
  • wyróżnione relacje;
  • link do oferty sprzedażowej.

Umieszczenie na koncie tych kluczowych elementów, pozwala potencjalnemu klientowi szybko uzyskać komplet informacji.

  • Bio informuje odbiorców do kogo skierowany jest profil i czym zajmuje się firma.
  • Wyróżnione relacje pozwalają zapoznać się ze szczegółami oferty, nie wychodząc z profilu.
  • Link do oferty sprzedażowej pozwala szybko dokonać zakupu.

Jeśli na firmowym profilu brakuje tych trzech elementów, ścieżka zakupowa potencjalnego klienta zostaje zakłócona, ponieważ wydłuża się czas, jaki odbiorca musi poświęcić na zapoznanie się z ofertą, co często skutkuje… opuszczeniem profilu – bez dokonania zakupu, a często nawet bez kliknięcia „obserwuj”.

Pobierz tego e-book’a i przygotuj swój firmowy profil na Instagramie.