Strategiczne planowanie contentu do social mediów
Nie trać czasu na publikowanie przypadkowych treści - chociaż częstotliwość publikacji ma znaczenie dla algorytmu, to w przypadku większości branż, stos przypadkowego contentu może okazać się męczący dla odbiorców. A przecież publikacje mają być zachętą do zakupu...
Strategia komunikacji: planowanie i promocja treści
Planowanie treści do social mediów to bardzo obszerny temat. Możesz skorzystać z mojego wsparcia poprzez: zaplanowanie publikacji na swoje profile zgodnie z lejkiem sprzedażowym: [LINK] stworzenie kompleksowej strategii komunikacji marki w social mediach: [LINK]...
Strategia komunikacji: wizerunek marki w social mediach
Głównym celem świadomego budowania wizerunku marki w social mediach jest to, aby Twoje treści były spójne wizualnie, a Twoja marka była z nimi kojarzona. Krótko mówiąc, odbiorca widząc treści na Twoich kanałach, powinien od razu skojarzyć grafiki, zdjęcia i rolki z...
Strategia komunikacji: cele i KPI
Bez określenia celu prowadzenia social mediów, nie będziesz w stanie strategicznie planować treści, ani oceniać efektów swojej pracy. Inne działania musisz podjąć, jeśli Twoim celem jest BUDOWA WIZERUNKU MARKI, inne jeśli chcesz ZWIĘKSZAĆ ŚWIADOMOŚĆ jej istnienia, a...
Strategia komunikacji: wyróżnik marki w social mediach
Zakładam, że Twoja grupa docelowa została już określona. Sęk w tym, że to za mało, bo jest bardzo prawdopodobne, że w Twojej branży jest inna firma lub inne firmy, które chcą docierać do tej samej grupy docelowej, mają w ofercie te same produkty lub usługi, a być może...
Strategia komunikacji: grupa docelowa
Drugim etapem projektowania strategii komunikacji marki w social mediach jest określenie grupy docelowej. Nie ma mowy o spójnej, autentycznej i realizującej wyznaczone cele komunikacji, jeśli nie jest jasno określone do kogo mają trafiać publikowane treści. Mając...
Strategia komunikacji: badania i analiza
Pierwszym z etapów projektowania strategii komunikacji marki w social mediach jest wykonanie badań i analiz. W kontekście planowania komunikacji warto wziąć pod uwagę przede wszystkim 4 kluczowe elementy: dotychczasowe działania, trendy, działania konkurencji oraz...
Elementy strategii komunikacji marki w social mediach
Mam nadzieję, że wiesz, czym jest strategia komunikacji marki w social mediach, czym różni się od strategii komunikacji oraz dlaczego warto ją posiadać. Jeśli te pojęcia są dla Ciebie nowe, zerknij do tego posta i do tego. Wiem, jak wiele osób myli plan publikacji w...
Czym różni się strategia komunikacji marki od strategii komunikacji marki w social mediach?
Strategia komunikacji marki to nie to samo, co strategia komunikacji marki w social mediach. To pierwsze pojęcie obejmuje znacznie więcej obszarów i uwzględnia wszystkie kanały, które wykorzystuje marka w content marketingu – są to nie tylko profile w mediach...
Po co projektować strategię komunikacji marki w social mediach?
W poprzednim wpisie wyjaśniłam, czym jest strategia komunikacji marki. Dlaczego warto poświęcić czas na zaprojektowanie takiej strategii? Przedstawię Ci zaledwie kilka z wielu argumentów: zyskasz spójny wizerunek – strategia pomaga utrzymać spójność komunikacji marki...
Newsletter
Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić informacji o nowinkach ze świata marketingu i być na bieżąco z nowościami i promocjami Content Brand.
Copyright BRAND STUDIO Jolanta Drąszcz | Polityka prywatności | Regulamin