Strategiczne planowanie contentu do social mediów
Nie trać czasu na publikowanie przypadkowych treści - chociaż częstotliwość publikacji ma znaczenie dla algorytmu, to w przypadku większości branż, stos przypadkowego contentu może okazać się męczący dla odbiorców. A przecież publikacje mają być zachętą do zakupu...
Strategia komunikacji: wyróżnik marki w social mediach
Zakładam, że Twoja grupa docelowa została już określona. Sęk w tym, że to za mało, bo jest bardzo prawdopodobne, że w Twojej branży jest inna firma lub inne firmy, które chcą docierać do tej samej grupy docelowej, mają w ofercie te same produkty lub usługi, a być może...
Strategia komunikacji: grupa docelowa
Drugim etapem projektowania strategii komunikacji marki w social mediach jest określenie grupy docelowej. Nie ma mowy o spójnej, autentycznej i realizującej wyznaczone cele komunikacji, jeśli nie jest jasno określone do kogo mają trafiać publikowane treści. Mając...
Strategia komunikacji: badania i analiza
Pierwszym z etapów projektowania strategii komunikacji marki w social mediach jest wykonanie badań i analiz. W kontekście planowania komunikacji warto wziąć pod uwagę przede wszystkim 4 kluczowe elementy: dotychczasowe działania, trendy, działania konkurencji oraz...
Elementy strategii komunikacji marki w social mediach
Mam nadzieję, że wiesz czym jest strategia komunikacji marki w social mediach, czym różni się od strategii komunikacji oraz dlaczego warto ją posiadać. Jeśli te pojęcia są dla Ciebie nowe, zerknij do tego posta i do tego. Wiem, jak wiele osób myli plan publikacji w...
Czym różni się strategia komunikacji marki od strategii komunikacji marki w social mediach?
Strategia komunikacji marki to nie to samo, co strategia komunikacji marki w social mediach. To pierwsze pojęcie obejmuje znacznie więcej obszarów i uwzględnia wszystkie kanały, które wykorzystuje marka w content marketingu – są to nie tylko profile w mediach...
Po co projektować strategię komunikacji marki w social mediach?
W poprzednim wpisie wyjaśniłam, czym jest strategia komunikacji marki. Dlaczego warto poświęcić czas na zaprojektowanie takiej strategii? Przedstawię Ci zaledwie kilka z wielu argumentów: zyskasz spójny wizerunek – strategia pomaga utrzymać spójność komunikacji marki...
Strategia komunikacji marki w social mediach
Ten e-book to narzędzie, dzięki któremu pomogę Ci zaprojektować strategię komunikacji marki w social mediach bez konieczności szczegółowego edukowania. Rozumiem, że nie każdy, kto prowadzi firmowe konto w mediach społecznościowych ma przestrzeń na to, aby uczyć się...
Przygotuj firmowe konto na Instagramie od A do Z
Pomagam przedsiębiorcom w projektowaniu strategii komunikacji ich marek w social mediach. Wiem jednak, że nawet najbardziej perfekcyjna strategia nie zdaje egzaminu, jeśli konto nie jest prawidłowo przygotowane do pracy. Odbiorca wchodząc na profil firmy przechodzi...
Firmowe konto na Instagramie – najważniejsze informacje na profilu
Social media to genialne narzędzie promocji i sposób na dotarcie do nowych konsumentów. Aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał, warto odpowiednio przygotować profil. Elementy, których nie może zabraknąć na firmowym koncie: perfekcyjne bio; wyróżnione relacje;...
Newsletter
Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić informacji o nowinkach ze świata marketingu i być na bieżąco z nowościami i promocjami Content Brand.
Copyright BRAND STUDIO Jolanta Drąszcz | Polityka prywatności | Regulamin