Grupa docelowa a spójny wizerunek marki w social mediach
Wiele się mówi o tym, że wartościowa marka to taka, która jest spójna i autentyczna. Mam jednak wrażenie, że dużo osób prowadzących profile firmowe w social mediach nie wie do końca, jak to podkreślić. Część z nich uważa, że ich marka taka właśnie jest, lecz z...
Czy hashtagi na Instagramie nadal działają?
Z końcem 2022 roku wielu ekspertów od social mediów zapowiadało, że hashtagi mają zniknąć z Instagrama i zostać zastąpione przez frazy SEO. Jest grudzień 2023 roku, a hashtagi nadal funkcjonują i generują ruch organiczny na profile, które odpowiednio ich używają....
Zacznij mówić do klientów językiem korzyści
Zacznij mówić do swoich odbiorców językiem korzyści: prezentuj nie cechy i zalety swoich produktów czy usług, a korzyści, jakie zyskują klienci, kupując dany produkt lub usługę. Jeśli nie znasz prawdziwych korzyści, jakie zyskuje klient kupując właśnie u Ciebie, to...
Ścieżki zakupowe w social mediach
Social media to potężne narzędzie sprzedażowe. Warto więc podejść do ich prowadzenia w sposób strategiczny, a wyniki sprzedażowe z pewnością będą wyższe niż w przypadku publikacji tworzonych w myśl zasady ilość, a nie jakość. Częstotliwość i regularność - mogłoby się...
Po co w ogóle projektować ścieżki zakupowe? Sprawdź, czy potrzebujesz ich w swoim biznesie.
Nie ma biznesu, w którym kompleksowe zaprojektowanie ścieżek zakupowych nie przełożyłoby się na jego rozwój. Nieważne, czy to biznes online, czy stacjonarny — w każdym przypadku klient pokonuje określoną drogę, zanim dokona zakupu. I w każdym przypadku warto mu tę...
Strategiczne planowanie contentu do social mediów
Nie trać czasu na publikowanie przypadkowych treści - chociaż częstotliwość publikacji ma znaczenie dla algorytmu, to w przypadku większości branż, stos przypadkowego contentu może okazać się męczący dla odbiorców. A przecież publikacje mają być zachętą do zakupu...
Jak stworzyć kompleksową ofertę usług?
Kiedy znasz swoją niszę i profil klienta idealnego, z łatwością uszyjesz ofertę na jego miarę! Dopracuj ją w taki sposób, aby zabezpieczyć potrzeby grupy docelowej: przygotuj różne rodzaje pakietów tej samej usługi, a także (o ile to możliwe) inne elementy , które...
Jak zmniejszyć ilość porzucanych koszyków o 48%?
Zadbaj o to, aby Twoi klienci nie porzucali koszyków. Jak? W pierwszej kolejności zlikwiduj koszty wysyłki i inne opłaty dodatkowe. Nie zaskakuj klienta, zadbaj o przejrzystość cen Jak podaje Baymard Institute, przyczyną porzucania koszyków w 48% są właśnie zbyt...
Co to są hashtagi i w jakim celu się ich używa?
Hashtagi to nic innego jak kategorie postów na Instagramie. Pomagają katalogować treści zgodnie z tematyką, jaką obrazuje zdjęcie, co pomaga użytkownikom sprawnie poruszać się po aplikacji i wyszukiwać potrzebne informacje. Ktoś, kto szuka fryzjera w swoim mieście,...
Newsletter
Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić informacji o nowinkach ze świata marketingu i być na bieżąco z nowościami i promocjami Content Brand.
Copyright BRAND STUDIO Jolanta Drąszcz | Polityka prywatności | Regulamin