Strategia komunikacji marki w social mediach
Ten e-book to narzędzie, dzięki któremu pomogę Ci zaprojektować strategię komunikacji marki w social mediach bez konieczności szczegółowego edukowania. Rozumiem, że nie każdy, kto prowadzi firmowe konto w mediach społecznościowych ma przestrzeń na to, aby uczyć się...
Przygotuj firmowe konto na Instagramie od A do Z
Pomagam przedsiębiorcom w projektowaniu strategii komunikacji ich marek w social mediach. Wiem jednak, że nawet najbardziej perfekcyjna strategia nie zdaje egzaminu, jeśli konto nie jest prawidłowo przygotowane do pracy. Odbiorca wchodząc na profil firmy przechodzi...
Firmowe konto na Instagramie – najważniejsze informacje na profilu
Social media to genialne narzędzie promocji i sposób na dotarcie do nowych konsumentów. Aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał, warto odpowiednio przygotować profil. Elementy, których nie może zabraknąć na firmowym koncie: perfekcyjne bio; wyróżnione relacje;...
Firmowe konto na Instagramie – ustawienia, które warto wdrożyć
Ustawienia techniczne - te i inne aspekty związane z przygotowaniem firmowego konta na Instagramie, wdrożysz przy pomocy tego e-book'a Mówiąc o kwestiach technicznych, lubię rozdzielać ustawienia na te podstawowe i te, które warto wdrożyć, bo wspierają utrzymanie...
Grupa docelowa a spójny wizerunek marki w social mediach
Wiele się mówi o tym, że wartościowa marka to taka, która jest spójna i autentyczna. Mam jednak wrażenie, że dużo osób prowadzących profile firmowe w social mediach nie wie do końca, jak to podkreślić. Część z nich uważa, że ich marka taka właśnie jest, lecz z...
Czy hashtagi na Instagramie nadal działają?
Z końcem 2022 roku wielu ekspertów od social mediów zapowiadało, że hashtagi mają zniknąć z Instagrama i zostać zastąpione przez frazy SEO. Jest grudzień 2023 roku, a hashtagi nadal funkcjonują i generują ruch organiczny na profile, które odpowiednio ich używają....
Zacznij mówić do klientów językiem korzyści
Zacznij mówić do swoich odbiorców językiem korzyści: prezentuj nie cechy i zalety swoich produktów czy usług, a korzyści, jakie zyskują klienci, kupując dany produkt lub usługę. Jeśli nie znasz prawdziwych korzyści, jakie zyskuje klient kupując właśnie u Ciebie, to...
Ścieżki zakupowe w social mediach
Social media to potężne narzędzie sprzedażowe. Warto więc podejść do ich prowadzenia w sposób strategiczny, a wyniki sprzedażowe z pewnością będą wyższe niż w przypadku publikacji tworzonych w myśl zasady ilość, a nie jakość. Częstotliwość i regularność - mogłoby się...
Po co w ogóle projektować ścieżki zakupowe? Sprawdź, czy potrzebujesz ich w swoim biznesie.
Nie ma biznesu, w którym kompleksowe zaprojektowanie ścieżek zakupowych nie przełożyłoby się na jego rozwój. Nieważne, czy to biznes online, czy stacjonarny — w każdym przypadku klient pokonuje określoną drogę, zanim dokona zakupu. I w każdym przypadku warto mu tę...
Newsletter
Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić informacji o nowinkach ze świata marketingu i być na bieżąco z nowościami i promocjami Content Brand.
Copyright BRAND STUDIO Jolanta Drąszcz | Polityka prywatności | Regulamin