Pomagam przedsiębiorcom w projektowaniu strategii komunikacji ich marek w social mediach. Wiem jednak, że nawet najbardziej perfekcyjna strategia nie zdaje egzaminu, jeśli konto nie jest prawidłowo przygotowane do pracy.

Odbiorca wchodząc na profil firmy przechodzi określoną ścieżkę zakupową – od tego, czy droga ta będzie komfortowa, czy pełna przeszkód zależy, do jakiego etapu dotrze potencjalny klient: wejdzie na stronę sprzedażową i od razu dokona zakupu, pozostanie obserwatorem marki, czy wyjdzie z profilu już po kilku sekundach.

W tym e-book’u zebrałam wszystkie najistotniejsze informacje.Pomoże Ci on w przygotowaniu firmowego profilu w taki sposób, aby potencjalny klient znajdując się na koncie Twojej marki czuł, że kroczy po czerwonym dywanie, a nie biegnie przez tor przeszkód. Aby tak było, kluczowe jest dostarczanie odbiorcy informacji, jakich potrzebuje znajdując się w danym punkcie.

Pracując z tym e-Book’iem:

  • określisz podstawowe założenia swojego firmowego konta;
  • przygotujesz konto pod względem technicznych ustawień;
  • umieścisz na profilu istotne informacje w odpowiednich miejscach.

Pobierz e-book’a i zadbaj o ustawienia techniczne firmowego konta oraz o treści, które powinny znaleźć się w nazwie, bio, czy w wyróżnionych relacjach.