ZAPROJEKTUJ KOMUNIKACJĘ MARKI

Naucz się opowiadać o swojej ofercie. Zidentyfikuj punkty styku klienta z Twoją marką, aby w naturalny i nienachalny sposób przeprowadzić go przez proces zakupowy.

NIE PRZEGAP PREMIERY KURSU I ODBIERZ ZNIŻKĘ NA JEGO ZAKUP!

Po co w ogóle projektować komunikację marki i określać punkty styku?

Dobrze zaprojektowane punkty styku wpływają na większą ilość zamówień. Z kolei brak zaprojektowanej ścieżki klienta lub nieprawidłowo stworzone punkty styku mogą zaburzać komunikację z klientami i utrudniać pozyskiwanie nowych.

Zaprojektowanie komunikacji marki pozwala odpowiedzieć sobie na pytania CO, KIEDY i GDZIE publikować w social mediach, aby docierać do grupy swoich „idealnych klientów”.

Co przepracujesz w trakcie kursu?

✓ Zweryfikujesz lub stworzysz od nowa swój model biznesowy.

✓ Stworzysz Persony dla Twojej marki.

✓ Poznasz lejek sprzedażowy i dowiesz się, jak wykorzystywać go do planowania contentu.

✓ Określisz punkty styku klienta z Twoją marką i zaprojektujesz ścieżkę zakupową.

✓ Zaplanujesz właściwe treści do każdego z etapów ścieżki zakupowej klienta.

✓ Nauczysz się tworzyć kalendarze contentowe.

✓ Dowiesz się, jak publikować w social mediach treści, które sprzedają.

✓ Sprawisz, że Twój klient w drodze do koszyka poczuje, że kroczy po czerwonym dywanie, a nie biegnie przez tor przeszkód.

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

 

 

Masz świetny produkt lub usługę, ale nie wiesz, jak opowiadać o swojej ofercie?

Nie potrafisz sprzedawać w social mediach, bo masz wrażenie, że męczysz tym swoich odbiorców?

Masz problem z planowaniem i tworzeniem treści na potrzeby bloga i profili w social mediach?

Jeśli odpowiadasz twierdząco na przynajmniej jedno z powyższych pytań,
to kurs „Zaprojektuj komunikację marki” zdecydowanie jest dla Ciebie.

 

Copyright BRAND STUDIO Jolanta Drąszcz | Polityka prywatnościRegulamin