ZAPROJEKTUJ KOMUNIKACJĘ MARKI
Naucz się opowiadać o swojej ofercie. Zidentyfikuj punkty styku klienta z Twoją marką, aby w naturalny i nienachalny sposób przeprowadzić go przez proces zakupowy.
NIE PRZEGAP PREMIERY KURSU I ODBIERZ ZNIŻKĘ NA JEGO ZAKUP!
Po co w ogóle projektować komunikację marki i określać punkty styku?
Dobrze zaprojektowane punkty styku wpływają na większą ilość zamówień. Z kolei brak zaprojektowanej ścieżki klienta lub nieprawidłowo stworzone punkty styku mogą zaburzać komunikację z klientami i utrudniać pozyskiwanie nowych.
Zaprojektowanie komunikacji marki pozwala odpowiedzieć sobie na pytania CO, KIEDY i GDZIE publikować w social mediach, aby docierać do grupy swoich „idealnych klientów”.
Co przepracujesz w trakcie kursu?
✓ Zweryfikujesz lub stworzysz od nowa swój model biznesowy.
✓ Stworzysz Persony dla Twojej marki.
✓ Poznasz lejek sprzedażowy i dowiesz się, jak wykorzystywać go do planowania contentu.
✓ Określisz punkty styku klienta z Twoją marką i zaprojektujesz ścieżkę zakupową.
✓ Zaplanujesz właściwe treści do każdego z etapów ścieżki zakupowej klienta.
✓ Nauczysz się tworzyć kalendarze contentowe.
✓ Dowiesz się, jak publikować w social mediach treści, które sprzedają.
✓ Sprawisz, że Twój klient w drodze do koszyka poczuje, że kroczy po czerwonym dywanie, a nie biegnie przez tor przeszkód.
Czy ten kurs jest dla Ciebie?
Masz świetny produkt lub usługę, ale nie wiesz, jak opowiadać o swojej ofercie?
Nie potrafisz sprzedawać w social mediach, bo masz wrażenie, że męczysz tym swoich odbiorców?
Masz problem z planowaniem i tworzeniem treści na potrzeby bloga i profili w social mediach?
Jeśli odpowiadasz twierdząco na przynajmniej jedno z powyższych pytań,
to kurs „Zaprojektuj komunikację marki” zdecydowanie jest dla Ciebie.
Copyright BRAND STUDIO Jolanta Drąszcz | Polityka prywatności | Regulamin