STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Jak określić niszę i wyróżnik swojej marki?
O czym mówić do potencjalnych klientów?
W jakim stylu? Gdzie publikować treści? 

topowe marki mają osobowość. dołącz do świata najlepszych!

Silna marka, czyli jaka?

Znasz to? Na co drugiej stronie firmowej możemy przeczytać, że “firma X jest na rynku od 20 lat”“firma Y świadczy usługi na najwyższym poziomie”, a “firma Z tworzy produkty najwyżej jakości”. Totalnie nic mi to nie mówi. Tobie również. Dlaczego więc takie komunikaty miałyby przekonać Twojego klienta? Silna marka ma tożsamość, która wyróżnia ją spośród innych. Możemy ją zdefiniować, bo jest “jakaś”. Dzięki temu klient wie co zyska, wybierając właśnie jej ofertę.

Pomyśl, co zostałoby w tekstach na Twojej stronie firmowej, na ulotkach, czy w postach na social media, gdyby wykreślić z nich zdania z określnikami w stylu: ponadczasowy, oryginalny, najwyżej jakości, doświadczony, doceniany, dla wymagających klientów?
Klient tak naprawdę nie kupuje ani Twojego produktu, ani usługi – kupuje wartość, jaką zyskuje z tego zakupu. A co wyróżnia Twoją markę? Czego jest obietnicą?

Zaprojektujmy osobowość Twojej marki, jej wyróżnik i styl komunikacji

✓ Zacznij mówić językiem swoich klientów, a nie firmowym żargonem

Docieraj do swojej grupy docelowej i zapewnij jej maksimum wartości

Od czego zacząć?

 

 

Wybierz jeden z poniższych pakietów, w zależności od tego, jakiej pomocy potrzebujesz.

Wyślij do mnie maila wraz z linkami do Twoich miejsc w sieci i informacją, co jest Twoim największym problemem.

Podpowiem Ci, jakie działania warto podjąć, aby zapanować nad chaosem w komunikacji wizerunkowej Twojej marki.

PROJEKT OSOBOWOŚCI I STRATEGII KOMUNIKACJI MARKI

Wybierz pakiet zgodnie ze swoimi potrzebami

Stworzony dla osób, które chcą wyłącznie zaplanować kalendarze contentowe dla swojej marki i poznać strategię tworzenia treści.

CENA 2450 zł

ZAKRES PAKIETU STANDARD:

– Ankieta

– Punkty styku

– Strategia treści

– Kalendarze contentowe

– Podsumowanie [konsultacja online]

W PAKIECIE 1 SPOTKANIE ONLINE

Stworzony dla osób, które posiadają sprawdzony model biznesowy i chcą dopracować komunikację marki oraz zaprojektować jej Persony.

CENA 3250 zł

ZAKRES PAKIETU PREMIUM:

– Ankieta

Audyt komunikacji [konsultacja online]

– Grupa docelowa + Persony

– Punkty styku

– Strategia treści

– Kalendarze contentowe

– Podsumowanie [konsultacja online]

W PAKIECIE 2 SPOTKANIA ONLINE

Stworzony z myślą o osobach, które dążą do perfekcji i chcą zbudować komunikację marki oraz jej model biznesowy od podstaw (lub go dopracować).

CENA 3950 zł

ZAKRES PAKIETU VIP:

– Ankieta

– Audyt komunikacji [konsultacja online]

– Model biznesowy

– Zakres oferty

– Grupa docelowa + Persony

Wyróżnik marki + Archetyp [konsultacja online]

– Punkty styku

– Strategia treści

– Kalendarze contentowe

– Podsumowanie [konsultacja online]

W PAKIECIE 3 SPOTKANIA ONLINE

Cennik obowiązuje do 30.06.2022 r.

Dla kogo?

Strategia komunikacji to niezbędnik silnych marek, które chcą wyróżnić się na rynku, prezentując osobowość swojej marki i tworząc spójny jej wizerunek.

Projekt strategii komunikacji marki jest dla Ciebie, jeśli:

✓ Chcesz dotrzeć do swojej grupy docelowej

✓ Twoja obecność w sieci jest chaotyczna i niezaplanowana, przez co masz wrażenie, że Twoje komunikaty nie trafiają do Twoich “idealnych klientów”, z myślą o których powstała marka

✓ Tworzenie treści do social media zajmuje Ci bardzo dużo czasu, bo nie wiesz gdzie i o czym mówić,aby komunikacja była spójna i trafiała do właściwej grupy

KONSULTACJA ONLINE

2 h: 450 zł

 

FAQ

Który pakiet wybrać?

Oczywiście polecam pakiet VIP, bo z niego wyniesiesz najwięcej. Nawet jeśli prowadzisz już firmę jakiś czas, warto sprawdzić, czy model biznesowy wybrany jest świadomie, czy może jednak warto go dopracować, aby był zgodny z Twoimi założeniami. W ramach tego pakietu zaprojektujemy również osobowość Twojej marki (Archetyp) i jej „wyróżnik”, a to będzie prawdziwy przełom w rozwoju Twojej firmy i jej komunikacji z klientami.

Jeśli jednak czujesz, że Twoja marka prowadzona jest w pełni świadomie, jest charakterystyczna i posiada osobowość, a Twój model biznesowy w pełni realizuje Twoje cele biznesowe i gwarantuje Ci zrównoważony work-life balance, a Tobie zależy wyłącznie na dotarciu do określonego klienta, wybierz pakiet PREMIUM. Określimy Twoją niszę, zaprojektujemy Persony oraz stworzymy strategię treści, ukierunkowaną na wybraną grupę docelową oraz dostosowaną do Twoich możliwości i zasobów czasowych.

W sytuacji, gdy Twoja marka posiada nie tylko osobowość i charakterystyczny dla niej styl komunikacji, ale również jasno określoną grupę odbiorców, a Tobie zależy wyłącznie na zaprojektowaniu ścieżki zakupowej klienta i przygotowaniu treści do każdego z punktów styku, wybierz pakiet STANDARD.

W ramach każdego z pakietów nauczę Cię, jak interpretować lejek sprzedażowy i jak wykorzystywać go do pracy podczas tworzenia contentu, aby treści, które tworzysz, prowadziły Twoich odbiorców w sposób naturalny i nienachalny, do zakupu Twojej oferty. Zaprojektujemy też kalendarze contentowe na miesiąc, kwartał i rok oraz Twój stały harmonogram publikacji. Dzięki temu zaczniesz tworzyć treści, które sprzedają, zamiast publikować dużo przypadkowego contentu, który nie realizuje Twoich celów biznesowych.

Jak wygląda współpraca ze mną?

Zanim zdecydujesz się na współpracę ze mną wyślij do mnie maila z linkami do Twoich miejsc w sieci oraz krótką informacją, na jakim etapie rozwoju jest Twoja firma i co sprawia, że zamierzasz dopracować jej komunikację. Pomogę Ci ocenić, czy na tym etapie rozwoju przyniesie to dla Ciebie korzyści, czy może warto dopracować jakieś elementy, zanim rozpoczniemy współpracę. Dzięki temu zyskasz najwięcej i najszybciej zobaczysz efekty naszej współpracy.

Bez względu na wybrany pakiet, rozpoczynamy od ankiety, abym mogła poznać Ciebie i Twoją markę. Przed rozpoczęciem współpracy chcę poznać Twoje cele, aby pomóc Ci je zrealizować. Wszystkie pakiety kończą się spotkaniem podsumowującym, podczas którego mam możliwość zaproponować ewentualne poprawki do zaprojektowanej strategii komunikacji marki.

Współpraca odbywa się w modelu hybrydowym – część tematów przepracowywana jest podczas spotkań online, a część z nich opracujesz samodzielnie na podstawie materiałów, które ode mnie otrzymasz. Dzięki temu masz możliwość działać w swoim tempie i wracać do tych materiałów za każdym razem, gdy zajdzie taka potrzeba. Bez obaw! Proces współpracy zaprojektowany jest tak, aby każdy z tematów został podsumowany i omówiony podczas konsultacji 1:1. Podczas całego procesu projektowania strategii marki będziemy w ciągłym kontakcie mailowym – w każdej chwili możesz mnie o coś zapytać lub przesłać do oceny to, nad czym aktualnie pracujesz.

Terminy konsultacji umawiane są z góry, aby zapewnić ciągłość spotkań i nie przerywać procesu projektowania strategii komunikacji. W zależności od etapu rozwoju Twojej marki, spotkania będą się odbywać co ok. 2-3 tygodnie.

Co zawiera pakiet VIP?

Pakiet VIP stworzony z myślą o osobach, które dążą do perfekcji i chcą zbudować komunikację marki oraz jej model biznesowy od podstaw (lub go dopracować).

W pakiecie VIP pracujemy nie tylko nad strategią komunikacji, ale również nad strategią Twojej marki. Tylko w tym pakiecie tworzymy wszystko od podstaw (lub ulepszamy to, co już masz) w zakresie: modelu biznesowego, założeń marki, budżetu, harmonogramu pracy, zakresu oferty, strategii cen, czy celów finansowych, a także określamy kierunek rozwoju marki. W tym pakiecie pracujemy również nad osobowością Twojej marki – określamy jej wyróżnik i wybieramy Archetyp, który będzie spójny z marką, co ułatwi Ci komunikację i pomoże docierać do „idealnych klientów”. Oprócz tego realizujemy zakres tematów z pakietu STANDARD i PREMIUM. Pakiet VIP zawiera 3 konsultacje.

Co zawiera pakiet PREMIUM?

Pakiet PREMIUM stworzony z myślą o osobach, które posiadają sprawdzony i w pełni dopracowany model biznesowy. Znające wyróżnik swojej marki, chcące dopracować jej komunikację.

W pakiecie PREMIUM pracujemy wyłącznie nad strategią komunikacji Twojej marki opierając się na takim modelu biznesowym, jaki mi przedstawisz – nie ingeruję w niego, po prostu tworzymy komunikację do tego, co już masz. Nie określamy też osobowości marki (Archetypu) i stylu jej komunikacji. Pracujemy za to nad określeniem Twojej grupy docelowej (niszy) i projektujemy Persony, aby ułatwić Ci komunikację z potencjalnymi klientami. W ramach tego pakietu wykonuję również audyt Twojej dotychczasowej komunikacji. Oprócz tego realizujemy zakres tematów z pakietu STANDARD. Pakiet PREMIUM zawiera 2 konsultacje.

Co zawiera pakiet STANDARD?

Pakiet STANDARD stworzony z myślą o osobach, które potrzebują jedynie strategii tworzenia treści i zaprojektowania ścieżki zakupowej swojego klienta oraz zaplanowania kalendarzy contentowych dla swojej marki.

W pakiecie STANDARD pracujemy wyłącznie nad strategią treści. W tym pakiecie nie wykonuję audytu komunikacji, nie projektuję osobowości marki, ani nie pracuję nad założeniami marki. Zakładam, że znasz swoją grupę docelową i styl komunikacji marki, a także masz dopracowany model biznesowy. W ramach tego pakietu pomogę Ci stworzyć ścieżkę zakupową klienta, określić punkty styku potencjalnych klientów z Twoją marką oraz nauczę Cię, jak planować treści na podstawie kalendarzy contentowych. Pakiet STANDARD zawiera 1 konsultację.

Na czym polega audyt komunikacji?

Dostarczasz mi linki do swoich miejsc w sieci (strona www, social media), a także inne materiały promocyjne (ulotki, oferty itp.) – wszystko to, co z czym ma kontakt Twój potencjalny klient. Sprawdzę, czy Twoje treści są przystępne dla odbiorców i trafiają do oczekiwanej grupy klientów. Podpowiem też, gdzie Twój potencjalny klient może natrafiać na bariery, które sprawiają, że finalnie nie staje się Twoim klientem oraz które komunikaty warto zmienić, aby zwracać się do swoich odbiorców językiem korzyści.

Na czym polega projektowanie modelu biznesowego i zakresu oferty?

Podczas pracy nad Twoim modelem biznesowym i zakresem oferty pracujemy nad tematami: założenia marki, budżet (firmowy i prywatny), harmonogramy pracy (kalendarz roczny, miesięczny, tygodniowy), zakres oferty, strategia cen, cele finansowe, kierunek rozwoju marki.

Na czym polega określanie grupy docelowej i projektowanie Person?

Podczas pracy nad określaniem Twojej grupy docelowej i projektowania Person pracujemy nad tematami: założenia dotyczące “idealnego klienta”, wartości marki, określanie niszy (grupy docelowej), projektowanie Person (otrzymasz gotowy wzór).

Na czym polega projektowanie osobowości marki?

Podczas pracy nad projektowaniem osobowości Twojej marki pracujemy nad dopasowaniem Archetypu zgodnego z Twoją misją i wartościami oraz określamy styl komunikacji marki, który trafi do grupy Twoich “idealnych klientów” – po to, aby marka była charakterystyczna i nie publikowała komunikatów skierowanych “do wszystkich i do nikogo”.

Na czym polega określanie punktów styku?

Podczas pracy nad określaniem punktów styku klienta z Twoją marką pracujemy nad tematami: lejek sprzedażowy i jego interpretacja, wykorzystanie lejka podczas planowania contentu, stworzenie treści do każdego segmentu lejka, projekt ścieżki zakupowej Twojego klienta.

Na czym polega tworzenie strategii treści i projektowanie kalendarzy contentowych?

Podczas pracy nad tworzeniem strategii treści i projektowaniem kalendarzy publikacji pracujemy nad tematami: plan treści, strategia treści, kalendarze contentowe (roczny, kwartalny, miesięczny), stały harmonogram publikacji (tygodniowy harmonogram stałych treści na wybrany profil social media).

Dalej nie wiesz, który pakiet jest dla Ciebie i od czego zacząć?

W takim razie polecam Ci umówić się na konsultację zawierającą audyt komunikacji Twojej marki. Nawet jeśli ostatecznie nie zdecydujesz się na współpracę ze mną w ramach żadnego z pakietów, zyskasz cenny feedback i informacje, w których punktach styku z Twoją marką, potencjalni klienci napotykają na przeszkody i co może sprawiać, że nie decydują się na zakup Twoich produktów lub usług. Podpowiem, które komunikaty warto poprawić.

Jeśli po tej konsultacji zdecydujesz się na współpracę w ramach pakietu PREMIUM lub VIP, koszt pakietu zostanie pomniejszony o kwotę konsultacji, a zakres współpracy zmniejszony o jedno spotkanie (pakiety PREMIUM i VIP zawierają w cenie konsultację z wykonaniem audytu komunikacji marki).

Jeśli finalnie zdecydujesz się na pakiet STANDARD, cena pakietu nie zostanie zmniejszona o kwotę konsultacji, ponieważ zakres tego pakietu nie obejmuje audytu.

 

Współpraca z Jolą była dla mnie niesamowitą i inspirującą przygodą. 
Największą wartością było dla mnie obalenie wszystkich mitów o tym, co powinnam robić w social mediach. To, co wydawało mi się, że muszę – Jola uświadomiła mi, że wcale NIE MUSZĘ. Pokazała mi jak mogę prowadzić swoje kanały w zgodzie ze sobą. Bez presji. 
Współpraca z Jolą pozwoliła mi popatrzeć na swój biznes kompleksowo. Na początku z lotu ptaka. Później przeszłyśmy do szczegółów. W trakcie wspólnej analizy uzmysłowiłam sobie wiele rzeczy: do czego dążę, ile czasu dziennie mogę poświęcić na pracę, jak planować pracę, żeby realizować swoje cele biznesowe. 
Kolejnym kamieniem milowym naszej współpracy było określenie archetypu marki. Jola dobrała archetyp marki tak spójny ze mną, że krzyknęłam WOW! TO JEST TO! Pokazała mi na przykładach innych marek o tym samym archetypie, jak powinna wyglądać moja komunikacja. Nie sądziłam, że to tak wiele zmieni w moim myśleniu o komunikacji. 
Wisienką na torcie było planowanie kalendarzy contentowych. Prosto i strategicznie- na podstawie lejka sprzedażowego.
Podsumowując: Jola zrzuciła ze mnie ciężar przekonań dotyczących social mediów. Pokazała jak strategicznie projektować komunikację marki zgodnie z archetypem. Dzięki temu wiem, że małymi kroczkami idę cały czas do przodu.
Anna Turniak, fotografia unposed

Jedne z najlepszych rzeczy jakie mogłam zrobić dla rozwoju swojej firmy to skorzystanie z personalizowanych konsultacji marketingowych z Jolą.

Moja firma jest w branży, która od początku trwania pandemii jest bardzo ograniczana i w większości zamknięta. Jola zdziałała cuda ! Opracowała indywidualny plan działania, który przyniósł za sobą 100% więcej klientów. Wszystkie wprowadzone zmiany były strzałem w dziesiątkę a całość konsultacji dopasowana do osobistych potrzeb firmy. Całość przyniosła mi ogromne zainteresowane nowych klientów oraz poczucie, ze wiem co robie a wszystkie działania są przemyślane i konkretne. Przykładem jest personalny plan reklam w sieci, który w przeciągu 1,5 dnia z 5 planowych przyniósł mi 600 % więcej potencjalnych klientów w danym czasie niż normalnie.

Nie mam słów aby podziękować za to co zrobiła dla mnie Jola. Jest profesjonalna, rzeczowa i przemiła ! Ogromnie polecam ! 🙂

Aleksandra Pieściuk, fotografia ślubna

Współpraca z Jolą to prawdziwa przyjemność. Ciągła motywacja do działania, niekończące się ambicje i prawdziwa pracowitość to cechy, które najlepiej ją opisują. Miałyśmy okazję pracować nad wieloma projektami i wiem, że Jola oprócz kreatywności potrafi wykazać się także skutecznością i biznesowym podejściem. Jest jedną z osób, z którymi chce się przebywać, która napędza do pracy i realizacji celów.

Małgorzata Zielaskiewicz

Zarówno kreowanie wizerunku w sieci jak i budowanie własnej marki jest dla mnie czarną magią. Od jakiegoś czasu tworzę poradnik o zarabianiu na podróżach. Jola pokazała mi, że mam znacznie większą grupę odbiorców niż początkowo myślałam. Rozpisała SUPER strategię działania, na którą na pewno sama bym nie wpadła. Nowa strategia pozwoliła mi, abym spojrzała na swój biznes z totalnie nowej perspektywy.

Osobiście te konsultacje dały mi bardzo wiele i stanowczo uważam, że wiele osób chętnie skorzystałoby z takowych. Zwłaszcza, jeśli mocno skupiamy się na własnym biznesie. Wtedy niekoniecznie każdy z nas ma świadomość na jakim poziomie możemy prowadzić nowe działania.

Dodatkowo konsultacje nieźle motywują, a to chyba przyda się każdemu.

Justyna Sobesto, Slovak a Polka

Jola jako jedyna osoba, z tych które pytałam, miała od samego początku podeście indywidualne do mojego biznesu. Byłam w szoku, gdy już na pierwszym spotkaniu moją osobowość rozpracowała na czynniki pierwsze. Było widać jak jest przygotowana do rozmowy. Jej perfekcyjność widoczna jest na każdym kroku.

Z czystym sumieniem polecam Jolę moim znajomym. Ci, którzy skorzystali dziękują za tak dobry kontakt. Najważniejszym faktem jest to, że po spotkaniach z Jolą wychodzisz z pełną głową pomysłów i wiedzy. Ja mialam zaplanowany cykl spotkań. Po ostatniej naszej rozmowie nie mialam poczucia pustki. Widziałam, że ide w świat z wiedzą i jestem niezależna. 🙂

Monika Kapałczyńska, fotografia wizerunkowa

Skontaktowałam się po raz pierwszy z Jolą ponieważ czułam brak ukierunkowania w moich działaniach. Dzięki wspólnej pracy z dumą mogę powiedzieć, że podcast i blog Filozofia Życia rozwijają się dokładnie tak jak sobie wyobrażałam. A nawet jeszcze lepiej, rozwijają się w kierunkach których sama być może nigdy bym sobie nie uświadomiła! W pracy z Jolą najbardziej doceniam jej zaangażowanie, wnikliwość i doświadczenie, dzięki którym mogłam z pełnym zaufaniem podejmować wspólnie zaplanowane kroki. 
Z całego serca polecam współpracę z Jolą szczególnie takim Zosiom Samosiom jak ja, które do tej pory nie były przekonane, czy pomocy w rozwoju biznesu w ogóle potrzebują. Naprawdę warto. 
Dziękuję Ci Jolu, dzięki Tobie realizuję się z misją trafiania z moim podcastem do jak największej ilości odważnych i ambitnych kobiet 🙂
Zosia Wilk, podcast Filozofia życia

Współpraca z Panią Jolą dała mi niesamowitego kopa w wielu aspektach.

Począwszy od tego, iż w wielkim rozgardiaszu jaki panował na moim blogu, zauważyła potencjał, a obawiałam się iż nie jest to możliwe. Potencjał ten w prosty i zarazem szczery sposób umiała wyłuskać i pokazać mi. W rzeczowy sposób wskazała mocne i słabe strony mojej działalności, na każdym kroku zapewniając mnie, iż decyzja co do dalszej drogi jest po mojej stronie i tak naprawdę każda decyzja będzie dobra, jednak efekty tej decyzji i późniejszych działań mogą być różne.

Zaproponowane przez Panią Jolę zmiany oraz wdrożone nowości pomogły mi oczyścić przestrzeń bloga, uporządkować go oraz wprowadzić harmonię i ład, dzięki którym zdecydowanie łatwiej i prościej porusza mi się w swojej pracy na co dzień. Moje działania są usystematyzowane, oparte o zaplanowaną strategię, co daje mi wewnętrzny pokój, ale jednocześnie nie okrada z pasji tworzenia i kreowania! A tego, będąc szczerą, bardzo się na początku współpracy obawiałam!

Niesamowity zmysł dostrzegania wartości biznesu, szeroka wiedza w zakresie marketingu oraz wyczucie i empatia jaka w Pani Joli mocno
funkcjonuje sprawiła iż nasza współpraca była efektowna i przyjemna. Czuję się zaopiekowana i wyposażona w wiedzę, która pozwala mi wejść na głębsze wody.

Daria Ignatowicz, blog Yasminsmell

Współpraca z Jolą to była czysta przyjemność! Bardzo dziękuje za tak skrupulatnie przygotowanie audytu i strategii! Odniosła się do wszystkiego, nawet do najmniejszego szczegółu. Wyznajemy podobne wartości w kontekście pracy i podczas konsultacji czułam się, jakbym rozmawiała z bratnią duszą. To dla mnie mega wartościowe! Z pewnością będę polecać! 

Paula Kapuścińska, Inspired Art

Jolanta Drąszcz

Marketing & Komunikacja wizerunkowa marek

Tworzę strategie biznesowe i marketingowe dla firm. Projektuję osobowość marek – głównie marek osobistych. Personal branding to zdecydowanie mój ulubiony obszar działań. Chętnie pomogę również Tobie w zaprojektowaniu osobowości Twojej marki.

Pomogę Ci znaleźć wyróżnik i określić niszę na rynku, którą możesz zapełnić. Zaprojektuję Archetyp Twojej marki i Persony, z myślą, o których jest tworzona. Wyposażę Cię w przygotowane specjalnie dla Ciebie kalendarze contentowe i podpowiem, jak tworzyć komunikaty, aby trafiać do swojego “idealnego klienta” i pozyskiwać klientów w social mediach.

Gdy ktoś pyta mnie, czym zajmuję się na co dzień, odpowiadam, że pomagam Przedsiębiorcom zapanować nad chaosem komunikacyjnym i strategią ich działań w social mediach – to zdanie idealnie obrazuje efekty mojej pracy. A Ty? Jaką obietnicę składasz swojemu potencjalnemu klientowi?

Znajdziesz mnie na IG

Zajrzyj na mój profil, gdzie regularnie dzielę się ze swoją społecznością tipami marketingowymi.

 

w czym mogę ci pomóc?
wykorzystajmy w pełni potencjał twojej marki!

Przed wysłaniem formularza zapoznaj się z Polityką Prywatności.

„Bez strategii treść jest tylko rzeczą,

a świat ma wystarczająco dużo rzeczy”

Arjun Basu

Copyright BRAND STUDIO Jolanta Drąszcz | Polityka prywatnościRegulamin