Przekonywałam już, że warto planować swoje działania firmowe w social mediach, bo przemyślana strategia gwarantuje realizacje celów biznesowych. Pokazałam też sposoby na to, jak zapraszać klientów do zakupu – w sposób naturalny i nienachalny. Co jednak, jeśli nadal nie wiesz, co zrobić, aby komunikacja Twojej marki w social mediach była spójna, ciągła i efektywna? W takich sytuacjach z pomocą przychodzi Content Planner.

Co zyskasz pracując z Content Plannerem zaprojektowanym na podstawie lejka sprzedażowego?

  • Cenny czas, bo nie zastanawiasz się nad tym co by tu napisać pod postem” lub o czym mówić dziś na Stories” (tworząc posty na podstawie plannera, możesz w jeden dzień od razu zaplanować wpisy na cały tydzień lub miesiąc).
  • Ciągłość i spójność publikacji, bo nie ma sytuacji w stylu nie wiem co napisać, więc nie publikuję w ogóle”.
  • Wyniki sprzedażowe, bo publikując treści realizujące lejek sprzedażowy, przeprowadzasz swoich Odbiorców przez ścieżkę zakupową, w sposób naturalny i nienachalny.

Jak zaprojektowany jest Content Planner?

  • ZERO pokazywania rodziny;
  • ZERO pokazywania, co aktualnie jesz;
  • ZERO porad w stylu: „Pokaż, jak pijesz kawkꔄPokaż, jak wygląda Twój poranek”„Pokaż, jak spędzasz wieczór”.

Oczywiście te posty nie są złe, ale… nie sprzedają.  Jeśli lubisz wyżej wypisane tematy, to publikuj je dodatkowo, a jako „must have” realizuj tematy z Content Plannera.

Planner został zaprojektowany do każdego segmentu lejka sprzedażowego w schemacie tygodniowym:

  • Poniedziałki – 1. etap lejka – Uwaga;
  • Wtorki – 2. etap lejka – Zainteresowanie;
  • Czwartki – 3. etap lejka – Pożądanie;
  • Piątki – 4. etap lejka – Działanie.

W te dni publikujesz najważniejsze treści – to one tworzą ścieżkę klienta.

W pozostałe dni buduj relacje ze swoją społecznością:

  • Środy – treści ukazujące Twoją „ludzką twarz”, np. kulisy pracy;
  • Soboty – treści skupione na feedback’u Twoich klientów. Zachęć odbiorców do mówienia o swoich potrzebach i uważnie ich słuchaj. Dzięki temu będziesz tworzyć oferty dostosowane do bieżących potrzeb obserwatorów.

Nie, nie zapomniałam o niedzielach. Może dziwnie to zabrzmi z ust marketingowca, ale… pamiętaj, że to TYLKO social media. Dzień przerwy dobrze zrobi zarówno nam, jak i naszym odbiorcom.

Niedziela to czas, który wiele osób poświęca rodzinie, przeznacza na regenerację – coraz częściej się słyszy, że to „dzień bez telefonu”. Sobie również warto dać czas na odpoczynek. Jeśli mimo wszystko, chcesz publikować codziennie, to w niedziele poruszaj luźniejsze tematy, np. pokazuj, jak spędzasz dzień wolny lub udostępniaj treści które Cię inspirują.

W eBook’u  „Planowanie treści do social mediów na podstawie lejka sprzedażowego” znajdziesz z kolei informacje, co to w ogóle ten lejek sprzedażowy, jak go interpretować i stosować podczas tworzenia treści. Dowiesz się też, na jakie pytania swojej grupy odbiorców warto odpowiadać na każdym z punktów styku klienta z marką. Dodatkowo wykonasz ćwiczenie, podczas którego samodzielnie zaplanujesz tematy na kolejne wpisy.

Czego dowiesz się z e-Book’a?

  • Poznasz budowę lejka sprzedażowego;
  • poznasz model AIDA i nauczysz się, jak projektować ścieżkę zakupową swojego klienta przy jego pomocy;
  • poznasz pytania, na które musisz odpowiedzieć swoim odbiorcom, na każdym etapie styku potencjalnego klienta z Twoją marką;
  • wykonasz ćwiczenie, dzięki któremu zaplanujesz tematy postów blogowych/ reklamowych/ do social mediów, realizujących lejek sprzedażowy;
  • wykonasz ćwiczenie, dzięki któremu nauczysz się tworzyć krótkie komunikaty sprzedażowe – również na podstawie lejka;
  • zobaczysz przykładowy plan tematów postów reklamowych dla salonu beauty;
  • otrzymasz instrukcję użytkowania Content Plannera;
  • otrzymasz 90 gotowych wzorów postów do Content Plannera.